niedziela, 28 września 2014

Mój pierwszy handmade

Zostałam obdarzona zdolnościami manualnymi, które lubię w sposób kreatywny wykorzystywać. Niedawno znalazłam czas na zrobienie pocztówki handmade:


Jutro mam zamiar ją wysłać pewnej Postcrosserce :-) Pocztówka poleci w kopercie, ale zastanawiam się jak można zabezpieczyć przód takiej kartki, gdybym chciała komuś wysłać bez koperty. Szukałam na ten temat informacji w Internecie, ale nie stałam się mądrzejsza niż byłam. Na pewnym forum pisało coś o folii do oprawiania zeszytów, ale w dalszym ciągu nie wiem jak miałabym tą folię przymocować do kartki. Chyba nie klejem? A może ktoś z czytelników doradzi mi coś w tej materii?

2 komentarze:

  1. Witam, tym razem na blogu (znamy się z pewnego forum). W swoim życiorysie też mam kilka handmadów. Tyle, że u mnie najpierw był pomysł z kartkami (zrobiłem je raczej w celach handlowych), a dopiero później trafiłem na Postcrossing.
    Moje są drewniane, więc zabezpieczam je lakierem "ALTAX Szybkoschnący lakier do wnętrz", ale podejrzewam, że takie papierowe też można tym środkiem zabezpieczyć.
    Pozdrawiam :) i w wolnej chwili zapraszam na:
    http://aw-pirografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. są takie przezroczyste samoprzylepne folie do zeszytów (chyba o to chodzi)

    ja kiedyś posłużyłam się taką szeroką taśmą samoprzylepną (taką do paczek) i zabezpieczyłam kartkę

    OdpowiedzUsuń