poniedziałek, 6 października 2014

No, pokaż się żubrze

Pozwólcie przedstawić sobie:
Pan żubr we własnej osobie.
No, pokaż się żubrze. Zróbże
Minę uprzejmą żubrze.

Doprawdy nie wiem, o co ten Brzechwa się czepia. Żubry mają miny uprzejme. Wyglądają poważnie i dostojnie. Już od dawna podobają mi się te zwierzęta:




Tę przepiękną kartkę z żubrzą rodzinką otrzymałam poprzez wymianę bezpośrednią (direct swap)  od Postcrosserki z Polski. Wielkie dzięki, Marta :-)

A tu w zimowej scenerii: 



Kartka przyszła z Estonii. Jest jednocześnie moją pierwszą pocztówką otrzymaną na Postcrossingu. Pamiętam, że wyciągnęłam ją ze skrzynki w Wielką Sobotę wieczór. Nigdy nie zapomnę  również tego wyjątkowego uczucia, kiedy ją zobaczyłam. 

I jeszcze kartka z Białorusi- garść informacji o żubrach:




Inne pocztówki z tej serii to np. "karavaj" (chleb), "bulba" (ziemniak), "ruchnik" (tradycyjny ręcznik) czy žalejka" (piszczałka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz