poniedziałek, 20 października 2014

Nowa porcja płazów

Witajcie, drodzy Czytelnicy.  Oto nowa porcja płazów: 

Cześć ziomy! 
(Korea)

Zostaniesz moją przyjaciółką?- Czyli Żabi Mały Książę i Róża (czy raczej lilia wodna?) 
(Niemcy)


Żabia Perspektywa 
(Niemcy)


Na koniec, filmik edukacyjny o płazach: "Żaba, Ropucha, Kijanka". Szkoda, że w polskich szkołach nie wykorzystuje się takich rzeczy w nauce przyrody i innych przedmiotów. No cóż, skoro Kuratorium Oświaty stawia na biurokrację a nie na naukę, nie dziwmy się, że jest jak jest.

2 komentarze:

  1. Bardzo oryginalne pocztówki. Jeszcze takich nie spotkałam. Na, ale jakoś za żabkami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na wsi najwięcej jest niestety rozjechanych żabek... Chociaż żywe też widuję, ale zazwyczaj przed nimi uciekam. Mimo iż wiem, że raczej nic by mi nie zrobiły. Ale raczej nie przepadam za tymi stworzonkami. Jednak zdjęcie z trzeciej pocztówki mi się podoba, świetne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń