niedziela, 7 grudnia 2014

Prezent z Macedonii :-)

Witajcie, moi drodzy!

Niedawno otrzymałam przesyłkę z Macedonii, która sprawiła mi wielką radość. Umówiłam się z Postcrosserem z tego państwa na swap. Pragnęłam, żeby przesłał mi tą oto kartkę, która ogromnie mi się podobała:


W zamian wysłałam mu kartkę z mojego miasta oraz parę używanych znaczków. W niedługim czasie znalazłam w skrzynce kopertę z Macedonii, a w niej, oprócz rzeczonej kartki daleko więcej niż się spodziewałam: jeszcze inne kartki i drobiazgi dla mojej siostry i mnie. Wielkie dzięki Emilijan!!!!! Sprawiłeś mi wielką radość. :-) Thanks a lot Emilijan!!!!! You made me very happy.:-) Zawartość koperty możecie zobaczyć poniżej.





Jeszcze parę słów o tej pięknej ikonie. Jest to wyobrażenie Chrystusa Pantokratora, czyli "Wszechwładcy", "Pana wszechświata." On sam przedstawiony jest w centrum ikony. Zasiada na tronie w otoczeniu dwunastu Apostołów i aniołów. Bardzo lubię tę ikonę. Uwielbiam kontemplować Jezusa jako Pana chwały (chociaż oczywiście ikona jest tylko symbolicznym wyobrażeniem Jego wielkości) Uwielbiam słuchać (i śpiewać na spotkaniach wspólnoty) pieśni mówiących o Jego panowaniu i wszechpotędze :-D. Również sama oddałam Mu swoje życie i chciałabym żeby tak jak jest w centrum tej ikony był w jego centrum. Nie chcę żeby moje życie obracało się wokół mnie samej ale wokół Niego. Wiem, że jeszcze mi daleko do ideału, ale chcę żeby tak było. Cudownie jest żyć dla kogoś innego zamiast dla siebie. Cudownie jest kochać Jezusa!!!! 

3 komentarze:

  1. kiedyś zakładałam tam konto ale jakoś za wysyłanie pocztówek jeszcze się nie wzięłam, muszę sporo nadrobic :)

    może wzajemna obserwacja ? ja już obserwuję i zapraszam do siebie : )))

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo świetny prezent, miło że pomyślał o Tobie i Twojej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas zwiedzania Sycylii, z postacią Chrystusa Pantokratora spotkałam się w wielu kościołach.

    OdpowiedzUsuń