niedziela, 8 marca 2015

Tenczyn


Tenczyn to wieś położona w powiecie myślenickim w gminie Lubień. Tu właśnie miałam przyjemność spędzić zeszły weekend z moją wspólnotą na naszym zimowym wyjeździe formacyjnym. Wybraliśmy to miejsce, ponieważ znajduje się tu świetnie wyposażony ośrodek rekolekcyjny powadzony przez braci Kapucynów. Głównym tematem wyjazdu była nadzieja. Mieliśmy kilka ciekawych konferencji oraz rozmów w mniejszych grupach. Najbardziej podobała mi się konferencja w całości oparta na różnych słynnych dziełach sztuki pokazujących nadzieję albo jej brak. :-)

Tenczyn is a village in the administrative district of Gmina Lubień within Myślenice County (southern Poland). Here, I spent last weekend with my community. We were having our winter retreat. We chose this site, because there is a very well-equipped retreat center run by Friars Minor Capuchin. The main theme of our retreat was "hope". We had a few interesting seminars and discussions in smaller groups. What I liked the most was the seminar entirely based on famous pieces of art showing hope or despair :-)


3 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się dzwonnica, lubię takie tradycyjne obiekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze poznałam w tamtym roku Gminę Lubień z uwagi na moją pracę - niestety, tylko zza biurka... Chyba muszę się tam wybrać, bo to piękne okolice!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń