niedziela, 26 kwietnia 2015

SWAP Z MAROKA / Swap from Morocco

W tym tygodniu spotkało mnie miłe i niecodzienne wydarzenie w mojej karierze postcrosserki. W swojej skrzynce znalazłam wielką kopertę a w niej aż 14 pocztówek z Maroka :-), a to wszystko dzięki uprzejmości studenta z tego kraju który zgodził się mi je wysłać całkowicie za darmo! Pocztówki są bardzo różnorodne. Przedstawiają ludzi, zabytki, zwierzęta i pozwalają poznać bogactwo kultury Maroka. Poniżej chcę Wam pokazać kilka z nich.

Last week, I had a very nice and unusual experience in my postcrossing career. I found in my mailbox a big envelope including 14 postcards from Morocco :-) This was thanks to the politeness of a student from this country who agreed to send them to me just for free! The postcards are greatly diversified. Showing people, monuments as well as animals, they allow to see the variety of Moroccan culture. Below, I'll show you some of them: 





Na pocztówkach Nadawca napisał przysłowia i różne słowa w swoim języku
The Sender has written some proverbs and words in his language.


Życzę Wam również podobnych pocztówkowych niespodzianek :-)
I wish you similar postcard suprises :-)

4 komentarze:

  1. Piękne pocztówki. Mieć jedną w kolekcji to jest coś, a Ty masz ich 14, więc gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu powiedziałam do moich rodziców takie zdanie: Nie mam jeszcze pocztówki z Maroka, co za niedopatrzenie. ;) Oczywiście było to powiedziane lekkim tonem, pół żartem, pół serio. Chociaż nadal kartki z tego kraju nie mam.
    Wspaniale, że udało Ci się otrzymać taką przesyłkę, są jeszcze uczynni ludzie na tym świecie. Moją faworytką jest druga kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekła druga kartka, choć pewnie każda z nich jest wyjątkowa na swój sposób :) Ja mam dwie kartki z tego państwa, jednak Twoje 14 to jest coś! Musiałaś się pewnie bardzo cieszyć i dziękować, że są tacy mili i bezinteresowni ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż 14 pocztówek! :O Gratulacje! I to jeszcze z Maroka! :)

    OdpowiedzUsuń